ניהול קמפיינים

אופטימיזציית קמפיינים שיווקיים

השקעה כספית בקמפיינים שיווקיים היא לא תמיד ערובה להצלחה. לפעמים דווקא קמפיינים יקרים, גדולים ומאסיביים גורמים להפסד ופוגעים במוניטין של העסק או החברה. הפתרון הוא להישאר עם אצבע על הדופק ולבדוק את יעילות הקמפיין בזמן אמת. הדרך לעשות את זה היא לבצע אופטימיזציה ולנצל את הכלים הקיימים. יחד עם זאת, לא רבים יודעים מהי אופטימיזציה ויש גם מנהלי שיווק שחסרים את הרקע הטכני הנדרש על מנת להתמודד איתה.

המטרה של אופטימיזציה היא להגדיל את היקף החשיפה של קמפיין שיווקי. בעזרת אופטימיזציה ניתן להשיג רווח גבוה יותר על ההשקעה, לחסוך כסף ולמנוע שחיקה בערך המותג. אופטימיזציה מיועדת לאיסוף לידים והיא נמדדת במונחים ברורים של עלות מול תועלת. את הלידים ניתן לקלוט מדפי נחיתה מעוצבים, מאתרי תוכן, מרשימות דיוור בסמס או במייל ועוד. בנוסף, כיום כבר אפשר לרכז את כל מאמצי האופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים בתוך מערכת אחת יעילה ונגישה: lead.im.


מערכת lead.im מייעלת את הקמפיין שלכם

ניהול קמפיינים דרך מערכת lead.im מבטיח התייעלות מהירה ואופטימיזציה שלא ניתן להשיג בדרכים אחרות. קודם כל, המערכת מאפשרת ניהול שוטף ומעקב אחר ביצועים. היא מרכזת את כל הנתונים המגיעים מתוך הקמפיין ומסדרת אותם באופן אוטומטי בתוך טבלאות. ניתן להשתמש במערכת כדי להפיק דו"חות, להפנות לידים לאנשי מכירות ולבדוק איזה דפי נחיתה מייצרים את הלידים האיכותיים ביותר ועל איזה פלטפורמות מקוונות אפשר לוותר בגלל חוסר יעילות.

שנית, המערכת מסייעת לבדוק את המצב הקיים ולטפל בבעיות לפני שהן הופכות להיות בלתי הפיכות. מנהלי שיווק שמשתמשים במערכת lead.im לטובת אופטימיזציה לא צריכים לחכות לסיום הקמפיין על מנת להסיק מסקנות. המערכת נשענת על שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים אך במקביל היא גם שומרת על נוחות מרבית. במילים אחרות, אין צורך בשום ידע בהנדסת תוכנה כדי להשתמש במערכת ולבצע איתה אופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים קיימים או חדשים.


כמה עולה התענוג?

היתרון הגדול ביותר של מערכת lead.im בא לידי ביטוי באפשרות להירשם לחודש ניסיון בחינם. עלות השימוש במערכת משתלמת בטווח הקצר והארוך, פשוט כי היא חוסכת זמן וכסף. מערכת lead.im היא הפתרון היחיד לאופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים בעידן כל כך תחרותי וצפוף. בעלי עסקים עם תקציב מוגבל, מנהלי שיווק של תאגידים וחברות בינלאומיות משתמשים על בסיס יומי במערכת ניהול לידים ולא כדאי להישאר מאחור.

האופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים עם מערכת lead.im מתבצעת על פי צרכי הלקוחות. ניתן לנצל את היתרונות של המערכת לטובת דיוור במייל וסמס, חיבור למערכות פרסום ובקרה על תהליכי עבודה. כל מה שצריך לעשות הוא להירשם לשימוש ראשוני במערכת ולהתחיל את תהליך ההתייעלות: בעזרת המערכת תוכלו לנהל את הקמפיין שעליו תמיד חלמתם ולהגיע לשיאים חדשים.