דיוור בסמס

אחד היתרונות המשמעותיים של מערכת lead.im בא לידי ביטוי באפשרות לפנות ללקוחות פוטנציאליים על גבי פלטפורמות שונות. מלבד דיוור במייל או איסוף לידים מדפי נחיתה וקמפיינים שיווקיים, ניתן לנצל את היתרונות של המערכת גם לטובת דיוור בסמס. המשמעות היא מגוון רחב של כלים להנעת לקוחות לפעולה. המערכת מתאימה למנהלי שיווק בחברות פרסום, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים עם תקציב מוגבל וגם לתאגידים גדולים. דיוור בסמס הוא כיום אחד הכלים היעילים להעברת מסרים מותאמים לקהל היעד והוא מבטיח אחוזים גבוהים של יחסי המרה.

מערכת lead.im מרכזת את כל פתרונות השיווק בתוך ממשק בקרה יעיל ונוח. אפשר להשתמש במערכת על מנת לייצר תבניות דיוור מוכנות מראש, לבחור קבוצת נמענים מרשימה סגורה או לעדכן לגבי מבצעים והטבות. דיוור בסמס מעביר את המסר ישירות לטלפון הנייד של קהל היעד ולכן הוא הרבה יותר אפקטיבי משיטות שיווק אחרות. בנוסף, מערכת lead.im מוכיחה את עצמה בקמפיינים גדולים וניתן להשתמש בה כדי לייעל את התוצאות של קמפיין קיים.


כל מה שצריך לדעת על lead.im

עוד יתרון של מערכת lead.im הוא שניתן להתחיל בתקופת התנסות של חודש ימים ללא התחייבות וללא תשלום. כך מבצעים את הצעדים הראשונים במערכת, לומדים על הפונקציות השונות ועובדים בליווי אנשי מקצוע מיומנים. ניתן להשתמש במערכת כדי לייצר ליד חדש או על מנת להפוך לידים קיימים ללקוחות. המערכת מאפשרת שליחה מהירה של תבניות דיוור ושימוש בבסיס הנתונים הקיימים. אלו פונקציות מתקדמות שלא קיימות במערכות אחרות, אך המטרה העיקרית שלהן היא לחסוך זמן ומאמץ עבור הלקוח.

מערכת lead.im מספקת פתרונות עבור שליחת דיוור מהיר בסמס ללקוחות מתוך טבלת הלידים. המערכת יודעת לבצע סינון וחתכים מתקדמים לקבוצות מיקוד, כדי למנוע רעשי תקשורת ולהבטיח שהלקוחות יבצעו את הפעולה הרצויה. lead.im היא מערכת שמייצגת בגאווה את הדור הבא של הפתרונות השיווקיים ולא כדאי להישאר מאחור.


האם ניתן להשתמש במערכת גם לטובת ניתוב לידים ישירות לאנשי מכירות?

lead.im היא המערכת המתקדמת ביותר עבור הגדרת ימים ושעות לקבלת לידים פר איש מכירות. אם רוצים להפיק מקסימום תועלת מתוך קמפיין שיווקי קיים, לא יכולים להסתפק בפלטפורמות מקוונות בלבד. יש צורך בשליחת הליד לאנשי מכירות בדואר אלקטרוני או סמס והעברתו לממשק ניהול לידים אישי. מעבר לכך, המערכת יודעת לשלוח סמס של "תודה על פנייתך" אל לקוחות פוטנציאליים שפנו לחברה בטופס יצירת הקשר. בעזרת המערכת ניתן לשמור על קשר עם לקוחות ולהגביר אצלם את תחושת המחויבות.

השימוש במערכת lead.im הוא פונקציה של צרכי השיווק. כל מנהל שיווק מוזמן לנסות את המערכת ולהתקדם לדור הבא של דיוור בסמס. במקביל, בעלי חברות קטנות או גדולות יכולים כבר היום להירשם לתקופת ניסיון של חודש בחינם.