דיוור במייל

lead.im יכולה לשמש גם בתור מערכת דיוור במייל. בעזרת המערכת ניתן לרכז מגוון רחב של צרכים תחת קורת גג אחת, על מנת להבטיח ניהול יעיל ולחסוך זמן וכסף. המערכת מתאימה למנהלי שיווק ובעלי חברות, לעסקים קטנים ובינוניים עם תקציב פרסום מוגבל ולכל מי שרוצה להגדיל את כמות הלקוחות. ניתן להירשם לחודש ניסיון ולהשתמש במערכת למשך 30 ימים ללא התחייבות או תשלום. המערכת נוחה לשימוש והיא לא מחייבת שום סוג של רקע טכני. בנוסף, lead.im היא המערכת הטובה ביותר לאיסוף לידים והמרת שיחות נכנסות לעסקאות חתומות.

בעזרת מערכת lead.im אפשר להפיץ מסרים שונים עבור קבוצת נמענים ספציפית ולנצל עד הסוף את היתרונות של דואר אלקטרוני. בגלל העובדה שהלקוח פותח דואר אלקטרוני בזמנו הפנוי אך גם מקבל את ההודעה ישירות לאפליקציות ייעודיות בטלפון הנייד, היעילות של דיוור במייל גבוהה ומובטחת. כמו כן, מערכת lead.im מאפשרת לבעלי עסקים לפגוש את הלקוחות במקומות שונים. ניתן להשתמש בה כדי לשלב בין דיוור במייל וסמס, מדידת שיחות מדפי נחיתה וניהול לידים לאופטימיזציית קמפיינים חדשים או קיימים.


מדדי ביצועים לחיסכון בזמן ובכסף

הסוד של דיוור במייל הוא להשתמש בצורה נכונה במדדי ביצועים. במקום להעדיף כמות על פני איכות, אפשר לחסוך זמן וכסף אם מודדים את הביצועים של מייל מסוים ומשווים אותו להפצת מסרים שיווקיים בפלטפורמות אחרות. מערכת lead.im מציעה את מדדי הביצועים הללו בממשק נוח ונגיש. המערכת אטרקטיבית בגלל שניתן לשפר בעזרתה את יחסי ההמרה ולהפוך את הדיוור לכלי יעיל עבור המוען והנמען.

הממשק של מערכת lead.im כולל את כל מה שאתם צריכים לדעת על התקשורת שלכם עם קהל היעד. ראשית, ניתן להשתמש במדדי הביצועים של המערכת כדי לקבל סטטיסטיקה בזמן אמת ולהיעזר בנתונים על פתיחות, הקלקות ולידים חדשים. שנית, המערכת מסייעת לחברות, עסקים ומנהלי קמפיינים שרוצים לרכז את כל הנתונים במקום אחד אך במקביל גם לדעת מה הפלטפורמות הכי יעילות שעומדות לרשותם. היא כוללת פונקציות מתקדמות של מעקב אחר שליחות, תזמון מייל אוטומטי, הסרה מרשימת תפוצה לבקשת הלקוח ואפילו כלי אוטומטי ליצירת לידים מתוך הדיוור הקיים.


איך שולחים מייל עם מערכת lead.im?

המערכת המתקדמת של lead.im תאפשר לכם לשלוח מייל ולהניע לקוחות לפעולה בלי להתאמץ. היא מגיעה עם תבניות דיוור מעוצבות וכלים ליצירת בולטות מול הלקוח וביחס למתחרים. מעבר לכך, היא מאפשרת לשלוח מיילים מתוך בסיס הנתונים בחשבון. כך ניתן לחסוך דקות יקרות בתפעול קמפיין ולהשיג מקסימום תועלת בתוך זמן קצר.

קל להתרגל לדיוור עם מערכת lead.im וכל מה שצריך לעשות הוא להירשם לשירות. אפשר להתחיל עם ניסיון בחינם למשך תקופה של חודש, ליצור קשר עם אנשי מקצוע ולקבל המלצות נוספות לפני תחילת העבודה.